31.8.11

PLAYING WITH MY NEW MAC




A few days ago I mentioned here a morning of shopping, one in which I finally (with wonder) found the dress I wanted so much for the wedding on Saturday. I have also said that this morning I wasn't out to found that dress, but something else. That's what I wanted. As I told you (here) my pc had abandoned me, so what better time (always returned) to buy my new Mac? Excited like a child with a new toy, I took it home with me.
And this morning I played with him. I was given break to surf, read reviews, find new sneakers segued Miu Miu, update the wish list of August, and being to roll out in September, giving me the rules and especially the brakes ;)
But soon you will se everything.



Qualche giorno fa vi avevo accennato qui ad una mattina di shopping, quella in cui ho finalmente (e con stupore) trovato l'abito che volevo tanto indossare per il matrimonio di sabato. Vi ho anche detto che in realtà quella mattina non ero uscita per cercare proprio quell'abito, bensì qualcos'altro. Ecco quello che cercavo. Come vi avevo detto (qui) il mio pc mi aveva abbandonata, quindi quale miglior momento (sempre rimandato) per comprarmi il mio nuovo Mac? Entusiasta come una bambina con un nuovo giocattolo, l'ho portato a casa con me.
E questa mattina ho giocato con lui. Mi sono concessa una pausa per navigare, leggere recensioni, rintracciare le nuove sneakers di Miu Miu, aggiornare la wishlist di agosto, e cominciare a stendere quella di settembre, dandomi delle regole e soprattutto dei freni ;)
Ma presto vedrete tutto.









(short-top-shirt:United Colours of Benetton - flat sandals:Colours of California - bracelet:Accesorizes - ring:H&M - glasses:Marc Jacobs)





2 commenti:

  1. Anonimo14:07

    Wow! Your pc is amazing!
    xoxo
    http://lisalikesfashion.blogspot.com/

    RispondiElimina
  2. Matteo Rossi18:32

    also your home design is amazing!!

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...