30.12.11

BROWN/WHISKY COMME des GARCONS: LOOK 2




Here is the second outfit I decided to wear for the lunch of S.Stefano with my new bag (the first you saw here)given to me at Christmas by M.
I love itif there was any doubt.
I love school bag and I also thisthe model gives it the folders that our parentsor rather, our grandfathers used for the school.
Similar to the first of outfits but different in some detailssuch as the maxi vest/scarf I fell in love long ago and that I could not give me ..... although very first Christmas.
But who cares :)
Ballerinas signed CasadeiCrocodile, paint, purple.
I think the purple is my favorite color :)

Christmas makes me happy and sad at the same timebut I love it.




Ecco il secondo outfit che ho deciso di indossare -per l'ennesimo pranzo, quello di S.Stefano- con la mia nuova borsa (il primo lo avevate visto qui), regalatami a Natale da M.
La adoro, in caso vi fosse qualche dubbio.
Amo le school bag e adoro anche questa, dal modello che ricorda proprio le cartelle che i nostri genitori, o meglio, i nostri nonni utilizzavano per la scuola.
Simile al primo di outfit ma diverso per alcuni dettagli, come il maxi gilet/sciarpa di cui mi sono innamorata tempo fa e che non ho potuto non regalarmi.....anche se molto prima di Natale.
Ma che importa :)
Ballerine firmate Casadei. Coccodrillo, vernice, viola.
Credo che il viola sia il mio colore preferito :)

Il Natale mi rende felice e malinconica allo stesso tempo, ma io lo adoro.











( bag: COMME des GARCONS - ballerinas: CASADEI - coat and vest: SISLEY - jeans: UNITED COLOURS OF BENETTON - sweater: ASOS - sunglasses: RAYBAN )





Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...