30.4.12

APPUNTI DI UN APRILE CHE STA FINENDO





Notes of an April that is ending .... and one that is beginning in May:
1. Take up the good habits .... whatAllBut if we specify, well, to write again. The words fill in the blanksI do not like empty spacesWho enters my apartment knows something.
2. Re-establish a balanced relationship with my credit card. This is always a problemAnd always chase the solutiontotally incapable of hiding it and carelessly that my true love is her. Especially the first day of the month.
3. Deciding to study photography seriously, rather than take delight more or less artistic shots here and there, enjoying the air of one whoabout photographyknows.
4. Bringing in the head that even if those are your favorite jeansdoes not mean you have to remove them only to put them in the washing machine....a diamond is forever, not your jeansYes, as you say that the right pair of jeans is the passe-partout for any occasion, well, you see me at the wedding of my sister with my everlasting worn jeansThe jeans are not the right choice for every occasion[Almost:)]
5. Learning to read a magazine from start to finish instead of finding out from a friend very interesting article that number of that paper that you really had. Did not you readNo.
6. Grant me unlimited internet connection 24 hours a day on my phone ..... my iPod is no longer enough.
7. Clarify the terms of my relationship with Instagram and Pinterest before it precipitates.
8. Make the world understand that the relationship with my laptop is purely professional.
9. Convince me that a closet full can not be empty.
10. A new tattooWordssurelyI love the words.




11. Buy a gift if I can complete the list of purposes just mentioned.

It's a fantastic start of the week for you :)





Appunti di un Aprile che sta finendo....e di un Maggio che sta iniziando:
1. Riprendere le buone abitudini....quali? Tutte. Ma se dobbiamo specificare, beh, ricominciare a scrivere. Le parole riempiono gli spazi vuoti, non amo gli spazi vuoti. Chi entra nel mio appartamento ne sa qualcosa.
2. Ristabilire un equilibrato rapporto con la carta di credito. Questo è un problema da sempre. E da sempre inseguo la soluzione, totalmente incapace di acciuffarla e nascondendo con noncuranza che il mio vero amore è lei. Soprattutto i primi giorni del mese.
3. Decidere di studiare fotografia, seriamente, invece di dilettarmi zompettando qua e la in scatti più o meno artistici, vantando l'aria di chi, di fotografia, ne sa.
4. Far entrare nella testa che anche se quelli sono i tuoi jeans prediletti, non significa che tu debba inesorabilmente toglierli solo per metterli in lavatrice....un diamante è per sempre, i tuoi jeans no. Si, e per quanto si dica che il giusto paio di jeans è il passe-partout per ogni occasione, beh, mi ci vedete al matrimonio di mia sorella con i miei intramontabili jeans logorati? I jeans non sono la giusta scelta per ogni occasione. [ quasi :) ]
5. Imparare a leggere una rivista dall'inizio alla fine invece di scoprire da un'amica un articolo interessantissimo di quel numero di quel giornale che in realtà tu avevi. Non l'hai letto? No.
6. Garantirmi una connessione internet senza limiti 24 ore al giorno sul mio cellulare.....il mio iPod non basta più.
7. Chiarire i termini del mio rapporto con Instagram e Pinterest prima che la cosa precipiti.
8. Far capire al mondo che la relazione con il mio portatile è puramente professionale.
9. Convincermi che un armadio pieno non può essere vuoto.
10. Un nuovo tatuaggio. Parole, sicuramente. Amo le parole.


11. Comprarmi un regalo se riuscirò a portare a termine l'elenco di propositi appena elencato.


Che sia un fantastico inizio settimana anche per voi :)
















(Tumblr - Vida La Fashion, NY with Love)
(fashionbombdaily.com)





2 commenti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...