21.12.11

CHRISTMAS WISHLIST






And this year Christmas is upon as. As I said here it doesn't seem real, no snow and cold has been slow to be felt. 
The air a bit prickly invaded by only a couple of days the squares and streets and fantastic -and loved- smell of cold, still don't feel it. The atmosphere is steeped in a hot and passionate autumn, which is held to grant, to the last, to enjoy its company.
I love autumn, but the smell of cold, snow, the smell of Christmas, I miss them
Yesterday for the first time I thought maybe it was coming, perhaps Christmas was coming, with its sweater with braids, its unique smell, and that tingling cheeks that makes you feel sad and happy together.
To accompany -and urge- a Christmas which I hope will wonderful, here is my wishlist.





E anche quest'anno il Natale è alle porte. Come vi dicevo qui non mi sembra vero, niente neve e il freddo ha tardato a farsi sentire.
L'aria un po' pungente ha invaso solo da un paio di giorni le piazze e le vie ma il fantastico -e adorato- odore del freddo, ancora non lo sento. L'atmosfera è ancora intrisa di un autunno caldo a appassionante, che si è trattenuto per concederci, fino all'ultimo, di godere della sua compagnia. 
Adoro l'autunno, ma l'odore del freddo, della neve, l'odore del Natale, mi mancano.
Ieri per la prima volta ho pensato che forse stava arrivando, forse stava arrivando il Natale, con i suoi maglioni con le trecce, i suoi odori unici, e quel pizzichio sulle guance che fa sentire insieme malinconici e felici.
Per accompagnare -e spronare- un Natale che spero sia meraviglioso, ecco la mia wishlist.







First of all my favorite black bag, signed by Pinko for this season. Also in ivory, I prefer no doubt the black one and, to be honest, the version I desire is the one with a lot of small studs on its side bands. Impossible to photograph in store, more complicates find it on web. So I post you this pic, hoping that it make you, a little, the idea.

And then hot and low list for all other desires, something that you already know, something new.



Prima fra tutte la mia black bag preferita, proposta da Pinko per questa stagione. Presente anche in color avorio, io la preferisco senza dubbio nera e, a dirla tutta, la versione che bramo è quella con le fasce laterali arricchite da tante piccole borchie. Impossibile da fotografare in negozio, ancor più complicato trovarla online. Quindi vi posto questa sua fotografia, sperando che un po' l'idea ve la renda :)

E poi una lista hot e una low per tutti gli altri desideri, qualcuno che già conoscete, qualcuno nuovo.





What do you think?
And what do you prefer?







2 commenti:

  1. La linea Hot, è decisamente migliore!!!pinko bag in primis!

    RispondiElimina
  2. Chissà cosa mi porterà Babbo Natale...

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...